Metal Cardbot The Invisible Challenger
S1, E6: Jun experiences strange event where a transparent figure following him on the way to school and after school. Blue Cop, who discovers the identity of this figure, finds Metal Cardbot Shadow X and attempts to seal it with Jun but fails, hoping for success next time.