The Itching Scratch
S2, E9: Leo suits up as the Night Ninja one last time to take on the villainous cat named Scratch and his mutant Vampire Fleas. It’s a grudge-match fifteen years in the making! But what does it all have to do with Splinter? The final battle begins!