The Jet Set
S1, E2: In the second half of the series premiere, Naomi finds herself in hot water after failing an assignment and having Ryan and Kelly tell Harry about the grade. Meanwhile, Dixon deals with jealous teammates on the lacrosse team and Annie develops a crush.