Modern Explorers The Journey Begins
S1, E1: Action sports friends go wing-suit flying from Monte Brento in the Italian Alps, which is a great place to try new tricks in a wing suit; for a paralyzed friend from Dubai, United Arab Emirates, it is also the perfect place to keep on jumping.