The Journey, Pt. 2
S2, E14: With Gavin on the verge of dying, Eve and her family make a desperate attempt to set things right ... even as an unexpected twist threatens to tear them apart forever. Veronica reveals a secret that sends her relationship with Lucas into jeopardy.