The Journey to Bhithor, Part One
S1, E3: Prince Jhoti arrives to accompany the procession and brings with him Biju Ram, Ash's old enemy. When an attempt is made on Jhoti's life, Ash tries to discover the saboteur in their midst. Meanwhile, his feelings for Anjuli deepen, even though she is en route to wed another man.