The Journey to Bhithor, Part Two
S1, E4: The procession arrives at Bhithor, where negotiations with the rana do not go well. Forced to camp in a militarily indefensible position, the convoy seems to be at the prince's mercy, but Ash has a few tricks up his sleeve. He also urges Anjuli not to marry the rana.