The Joy Ride
S1, E4: Laval and Eris the Eagle take a Lion tank for a ride around Chima. But it may not be such a good idea. Laval has no driving skills and Eris has little sense of direction. But during their trip they discover that Cragger has employed a tribe of beavers in an elaborate plot to steal all of the Chi.