Hikaru no Go, Season 1 E2: After defeating Go prodigy Akira Toya with the help of Sai, Hikaru starts to get a better understanding of the game through classes with a local Go tutor. While learning the fine points of the game from Shirakawa-sensei, Hikaru is thrown out for disruptive behavior. He then makes his way to a local Children’s Go Tournament. Meanwhile Akira is still pained by his loss to Hikaru and will do anything to face him once again.