The Key to the Gate
S1, E10: After escaping Shakespeare's divine play, Akane, Midori, and Aoto find themselves inside the zone. Aoto already holds the key to the Gate, but Akane and Midori do not. Unfortunately, Loki already has that figured out, and great tragedy awaits the two.