The Key to Victory
S1, E5: Kanata is able to train Misora and Lecty to realize their strengths and weaknesses, bringing up their combat readiness. However, as a team, they are still incomplete - until Kanata convinces Rico to join, Fireteam E601 is a doomed as ever.