The Key
Сезон 1, серия 19: The mystery man reveals himself to Lincoln as well as his connection to some bad company; when Michael realizes Sara holds the key to the escape plan, he takes their relationship to another level; Fox River turns into a mob scene when a familiar face returns; Tweener must choose sides; and Bellick may finally discover the “hole” truth on the “The Key.”