S1, E1: When a car belonging to a known crime associate is pulled from the sea in Northern Ireland, Detective Tom Brannick finds an ominous postcard that connects to a shadowy case from the past: an assassin nicknamed Goliath. Tom and his colleague DS Niamh McGovern investigate, but the community’s distrust of the police hinders their progress.