The Kidnapping
S1, E5: The Kidnapping Alan leads an effort to kidnap a local corrupt politician - unbeknownst to Achala - while Mala must confront the true danger she’s put everyone in as the team becomes deeper ensnared in the threatening world of animal poaching.