The Kids in the Hall: Comedy Punks
S1, E1: This episode tracks the troupe from their obscure beginnings at a 1980s punk rock club in Toronto, to their discovery by legendary star-maker Lorne Michaels and through the growing pains of getting their controversial series on the air. Through never before seen archive this episode also reveals the complicated childhoods and life challenges that shaped the troupe’s surreal brand of humour.