S5, E10: Morgana leads a terrifying manhunt in pursuit her old foe Alator of the Catha (Gary Lewis) for she knows without doubt that he can tell her exactly where to find Emrys. Merlin's life has never been in more danger, so when the mysterious Finna (Sorcha Cusack) offers to help him, is he right to trust her?