The King and His People
Сезон 1, серия 4: Fujimaru's entourage successfully has an audience with the wise king Gilgamesh ruling over Uruk. Fujimaru suggests to Gilgamesh that he wants to receive the Holy Grail that is causing this Singularity in return for defeating the Three Goddess Alliance that is putting all of Mesopotamia into a panic. However, Gilgamesh declares that he will not need the assistance of Chaldea for Uruk to face its perils. The situation turns extremely delicate, but then, Ishtar, the patron deity of Uruk, suddenly intrudes upon them, and they all end up in battle.