The Kingmaker
S2, E8: Axe investigates who was behind the breakdown in his dealings in Sandicot, but faces formidable opposition. Chuck digs up dirt on a political rival. Lara makes a PR trip to Sandicot ease the tension between the town and the Axelrods. Wendy helps Taylor solve a problem at Axe Capital, and invests in their well being. Chuck and Senior attend a white-tie affair to curry favor with a powerful ally.