The Kitchen
S1, E2: Amanda and Alan take on their first major home renovation project, designing a traditional Sicilian kitchen. Kicking off the demolition in 36-degree heat proves to be a trial for Alan, and he soon realizes that taking on a build in a medieval hilltop town comes with its own challenges. Amanda barters at a nearby marble factory and then learns how to cook Sicily's signature dish.