The Kiwi Syndrome
S1, E3: Things are getting serious between Nassim and Cherifa, causing Fara to grow increasingly jealous. Mariam urges her to reveal her feelings to Nassim because she risks losing whatever chances she still has. But first, she needs to stop by the junkyard with Damien to pick up what’s left of her food truck.