THE KNIFE BETWEEN YOUR TEETH
S1, E3: The 1998 World Cup pits Argentina against England and Simeone against David Beckham. The two remember the moment that marked a before and after in the Englishman’s career. With Atlético Madrid, Simeone reaches glory as a player, but his hot-blooded personality gets the better of him. During the 2020-21 season, the fight for the title is incessant and knowing how to motivate your players is key.