The Kodiak Experience
Сезон 1, серия 1: Hans teaches a young mother how to survive on dangerous, bear infested Kodiak Island. When a colorful character -- Alaska's state "mustache champion" - brings in a load of old guns, Ken and the Wild West crew search for a diamond in the rough.