The Krusty Bucket/Squid's on a Bus
S12, E7: Plankton creates a clone of himself and Mr. Krabs, but neither restaurant is safe from the newcomer. Squidward gleefully switches jobs with a bus driver for an easy ride… until SpongeBob and Patrick climb aboard.