The Krusty Slammer / Pineapple RV
S12, E3: Mr. Krabs turns the Krusty Krab into a jailhouse after Plankton breaks the law, but crime only pays for so long. SpongeBob and Patrick turn the pineapple into a mobile home to take Squidward on the road trip he deserves.