The Land that Takes You
S1, E3: Patti Little Bird is desperate to get her kids back, but she doesn’t know where they have been taken. Eighteen years later, Bezhig/Esther, who has made her way back to the prairies, is desperate to find her family. Both women are lost, tangled in the exact same place, decades apart.