The Last Babysitter / Sour Pickles
Сезон 3, серия 8: When Susie's teenage sister Alisa baby-sits Susie and Tommy for the first time, Tommy and Susie suspect there are monsters loose in the house.Grandpa tells Angelica and Tommy about Stu and Drew's babyhood.