The Last Bloodhunter
시즌 1, 에피소드 2: After finding the missing Blood Hunter and saving his life, Tyson and Shanika learn that the Vampire King has arrived in town. But after finding out about Tyson's past, Shanika starts questioning the truth about the night her mother went missing.