The Last Call
S5, E16: Alicia searches for answers as she tries to make sense of Will's death in the aftermath of the courthouse shooting. Meanwhile, Diane delivers the somber news to the partners at Lockhart/Gardner who must decide how to move forward. Matthew Goode guest stars.