The Last Evening
T1, E8: Audrey is hired at One Eyed Jack's, but is caught in a trap when her father arrives. Cooper gets Jacques Renault to reveal the details of Laura's last night in the cabin. Deputy Andy saves Truman's life and apprehends Renault. Lucy has a surprise for Andy. Dr. Jacoby is attacked in the park. James, Donna and Maddy find Laura's last tape and retrieve the necklace. Cooper finds the coke planted in James's bike. Leo traps Shelly in the mill and sets it on fire. Hank lures Catherine to the burning mill, then goes after Leo. Nadine overdoses on sleeping pills. Leland Palmer takes revenge. Cooper, arriving back at the Great Northern Hotel, is shot three times.