The Last Hunt
S1, E3: National Geographic explorer and photographer Ronan Donovan has finally gained the trust of the white wolves and is able to observe their lives up close. The family has not eaten for nearly a week and they’re hungry and restless. The pack’s matriarch leads her children on one last hunt and after leaves her family in turmoil.