Aqua Teen Hunger Force The Last One Forever and Ever
S6, E10: When a nuclear submarine goes missing off the coast of Wyoming, Shake is called in to lead an elite search team through the Caves of Reginald. It's an emotional roller coaster in pure darkness that would drive a normal person insane. Meatwad and Frylock aren't in it.