Hailey's on It! The Last Stand; The Show Must Go Wrong
S1, E3: Hailey and her dad enter Oceanside's sandcastle building contest, but a cheating A.C. goads her into a medieval war; when the star of the school musical injures herself, Hailey must overcome her fear of performing in front of an audience.