The Last Supper
S4, E11: 9Mag and Loyal Ink's trip to Jamaica takes a turn for the worse. Phor's dream of being on stage in Jamaica is deferred. Don has something special planned for Ashley to win her back. 9Mag and Loyal Ink finally come face to face.