The Sommerdahl Murders The Law of Retribution, Part I
S1, E5: Playboy entrepreneur Peter Mynster-Schmidt is found dead in his jacuzzi, having been hit on the head and electrocuted. On the same day, a car from the construction site of his latest development is reported stolen, and then the company’s accountant, Martin, goes missing. Presuming that the accountant has killed Peter, Dan and Flemming try to track him down.