The Legend of Dozer Dave
S8, E204: From the Yukon to South America, Dave Turin had been at Todd's side helping him mine millions of dollars of gold, until a shocking bare-knuckle fistfight explosively led to Dave quitting. This is Dave's rollercoaster story over seven seasons.