The Legend of Howie Cournemeyer
S3, E7: It’s National HIV Testing Day and Max has offered free care to all HIV+ patients who come to New Amsterdam. Bloom and Reynolds butt heads over their opposing bedside manners. Iggy eagerly awaits the return of a friend. Sharpe discovers that she may need more hands on with her niece.