The Legend of Jesse James
S1, E4: Josh Gates journeys across the American Midwest in search of the legendary golden loot of Jesse James. Along the way, Josh debunks Jesse James myths, rappels off a cliff on Wichita Mt., and treasure hunts into Buzzards Roost.