The Legend of Tupaquia
시즌 1, 에피소드 5: Grover and Milk attempt to cheer up a newly single Jamal by taking him to the local strip club. He meets Tupaquia, a stripper with an uncanny resemblance to the Legends' favorite rapper, Tupac.