The Legend of Zhuohua
S1, E6: It tells the story of Mu Zhuohua who rebels against the traditional institution of marriage and strives for success, and Liu Yan, a valiant warrior burdened with national enmity and family feud. They find redemption in each other. Together, they join forces to defend their country, overcome external threats, and ultimately become people who follow their hearts and embrace challenges.