시즌 1, 에피소드 13: Rush confronts her oldest murder case yet when Sarah Tucker, the 40-year-old granddaughter of Sadie Douglas, a black woman who was murdered in 1939, provides letters Sadie wrote to Sarah's mother, at one point seeming to implicate a milkman.