The Lexicon
시즌 1, 에피소드 6: Medea and Aegeus try to convince Hero of the importance of solving the riddle of the Lexicon with the hope that he'll use his power to save Athens. Hero is not easily persuaded and must decide whether the Lexicon is a gift or a curse that he should rid himself of forever.