The Liar and the Whore
S2, E11: Nate and Brenda find comfort thanks to Rabbi Ari's advice. Ruth's need to control the lives of Nikolai and Claire leads her to a surprising self-assessment. Federico's suspicions about an elderly woman's 'natural' death lead him to place Vanessa under scrutiny. A disgruntled former client files a lawsuit against Fisher & Sons.