The Liar
S2, E3: Eric has a tense confrontation while looking for Liam, and later learns Kate knew that Liam was a fraud who stole investor identities. John wants to bury this information to protect the firm, but as the prime suspect, Eric does not agree. After much resistance, Eric finally agrees to be questioned by Cornell about Tina.