The Closer The Life
S5, E13: The squad investigates the death of a 12-year-old boy whose father and brother are both gang members. The boy is found dead in a known gang party house, but soon the case includes two more bodies at a different house — but related to the same crime. Meanwhile, Fritz brings home a surprise for Brenda, and trouble is brewing in Provenza's romantic paradise.