The Lights In Carroll Park
S4, E9: Coach Taylor (Kyle Chandler) and Buddy (Brad Leland) crusade to make an East Dillon park safer for the players. While the coach works to help his team, Tami (Connie Britton) feels distant from her distracted husband. Elsewhere, Julie (Aimee Teegarden) makes a new friend when she volunteers and helps build a house. Meanwhile, Becky (Madison Burge) faces with the consequences of her one-night stand with Luke (Matt Lauria). Taylor Kitsch, Jesse Plemons and Michael B. Jordan also star.