The Lipoma Whisperer
S1, E2: Melissa has tried to cover a huge lipoma with a sweatshirt for years, Tyler's fear of cancer has kept him from having his huge head lumps diagnosed, Tahj is covered in painful boils, and Amber has ear keloids that have taken control of her life.