The List of Yuri Lermentov
Сезон 8, серия 10: While in Washington, Jessica (Angela Lansbury) awakens in her hotel to discover her room has been ransacked and a KGB agent is lying dead on the floor. Guest stars: Len Cariou, Theodore Bikel and Richard Beymer.