The Little Mermaid
S1, E1: Olaf gets into the swim of things in this delightful retelling of the 1989 Disney Animation musical favorite, "The Little Mermaid," taking on such diverse roles as Ariel, Triton, Scuttle, and Chef Louis, among others. He also gives a tour-de-force performance as the villainous Ursula in all her evil glory.