The Living Flashlight / Sand Castle Royale
S1, E17: The Living Flashlight: Oso's Special Assignment is to help Theo and Oliver get their flashlight to work before it gets dark. Sand Castle Royale: Special Agent Oso must help Katie build a sand castle to surprise her mom.