The Lodger
S5, E11: There's a house on Aickman road, and a staircase that people go up, but never down, as the time-travelling drama continues. To solve the mystery of the man upstairs, the Doctor faces his greatest challenge yet he must pass himself off as a perfectly normal human being, and share a flat with Craig Owens.